Invalkrachten

HERZIEN BERICHT VACATURE ZORGASSISTENT BIJ AQUARELLES;
Aquarelles is per 1-2-2019 (of indien mogelijk eerder) op zoek naar een zorgassistent (inschaling in FG 30 volgens de CAO Gehandicaptenzorg) voor 10 uur per week met daarnaast de mogelijkheid voor invalwerkzaamheden.
De zorgassistent is verantwoordelijk voor de ondersteuning van 8 bewoonsters op het gebied van persoonlijke verzorging, het wonen, scholing, sport en vrije tijd. Het bieden van duidelijkheid, ordelijkheid en structuur is voor de bewoonsters van groot belang om zich veilig en geborgen te voelen. Je houdt daarbij de begeleidingsdoelen en afspraken, die beschreven staan in het zorgplan, als richtlijn. Verder stimuleer je de cognitieve, motorische, sociale, emotionele en creatieve ontwikkeling van de bewoonsters bij activiteiten. Als zorg assistent vervul je een signalerende, toezichthoudende en bewakende rol.
Aquarelles is een particulier wooninitiatief opgericht door ouders met 24-uurszorg in Emmeloord. Bij Aquarelles wonen 8 meiden met een verstandelijke beperking met autisme.  Zie hiervoor: www.stichting-aquarelles.nl.
Wij zijn op zoek naar een vrouw die stevig in haar schoenen staat en affiniteit heeft met deze doelgroep.
Bij belangstelling kun je tot uiterlijk 20 december a.s. een brief met cv sturen naar: marijke.meijer@stichting-aquarelles.nl. Voor vragen over deze vacature kun je bellen naar 06-51420146.

• Invalkrachten

Is dit iets voor jou ? Stichting Aquarelles is op zoek naar vrouwelijke invalkrachten (oproepkrachten).

Auarelles is een particulier wooninitiatief in Emmeloord opgericht door ouders waar 8 meiden wonen met een verstandelijke beperking met autisme.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste invalkrachten die ervaring hebben met deze doelgroep. Bij belangstelling kun je je brief met CV sturen naar marijke.meijer@stichting-aquarelles.nl. Voor vragen kun je ook bellen naar telefoonnummer: 0527-239315 of 06-51420146.